Waar kan ik terecht met klachten?


Een cursist/kandidaat cursist kan het niet eens zijn met de gang van zaken over diverse onderwerpen. Dit kan gaan over

  • de planning van het onderwijsaanbod;
  • de toelatingsvoorwaarden;
  • de infrastructuur;
  • het didactisch materiaal en de centrumuitrusting;
  • de informatieverstrekking over het onderwijsproject en het onderwijsaanbod;
  • de correcte toepassing van de reglementeringen inzake eindtermen, opleidingsprofielen en leerplannen;
  • de berekening van het inschrijvingsgeld en de toekenning van een gehele of gedeeltelijke vrijstelling hiervan;
  • de raming en aanrekening van het cursusmateriaal;
  • de beschikbaarheid en duidelijkheid van het centrumreglement, inbegrepen het evaluatiereglement;
  • de omgangsvormen van het administratief en onderwijzend personeel;
  • de wijze van lesgeven
  • ...

Er bestaan verschillende manieren om bedenkingen m.b.t. bovenvermelde onderwerpen kwijt te kunnen.

We geven de suggestie om problemen direct te bespreken met de betrokkenen zelf.

Indien je vindt dat dat niet kan, bespreek het dan met de directeur.

IdeeĂ«n, wensen en voorstellen kunnen ook doorgegeven worden via de tevredenheidsenquĂȘtes die regelmatig afgenomen worden.

Inschrijving mislukt

Inschrijving gelukt

Dit adres staat al op de lijst

Contacteer ons

Contactgegevens

Bericht

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Wil je graag op de hoogte blijven van ons aanbod en van wat er reilt en zeilt in het CLT? Schrijf je dan hier in om steeds het laatste nieuws over het CLT in je inbox te krijgen.

Het lijkt erop dat je een oude versie van je browser gebruikt. Update je browser of gebruik een andere browser om deze website optimaal te kunnen gebruiken.